Yatırım yapmadan profesyonel bir çağrı merkezi sahibi olabilirsiniz.

Yüksek performanslı ve Güvenli Çağrı Merkezi hizmetini Cloud ortamında verebilirsiniz.

Asla çağrı kaçırmayın....

Datacenter içinde konumlandırılmış Çağrı Merkezi Sunucularımız. Ses Hizmeti sunucusu ile aynı networkte bulunmaktadır. Özellikle reklam verilerek sipariş toplayan kurumlarda anlık yüksek çağrı trafiği kaçınılmazdır.

OMS'den alacağınız Hosted çağrı merkezi hizmetinde asla çağrı kaybetmezsiniz. Sistemlerimiz agentlerin cevaplayamadığı çağrıları loglar ve yoğunluk sonrası serbest konuma geçen agent'lere sıra ile bağlar.


İşinizin büyümesinden korkmayın...

Çağrı Merkezinizde kapasite arttırımı gerektiğinde sadece Agnet sayısını arttırarak hizmet vermeye devam edebilirsiniz. Altyapıyı düşünmenize gerek kalmaz.

Dönemsel yoğunluklarda Agnet sayısını yükseltip daha sonra eski kadronuzla çalışmaya devam edebilirsiniz.


Herşey kontrolünüz altında....

Web tabanlı yönetim uygulamasından, Agnet durumlarını online izleyebilir ve yönetebilirsiniz. Agent'ler Wallboard ekranında statülerinde göre değişik renklerde görüntülenir. Bir bakışta çağrı merkezinizin durumunu analiz edebilirsiniz.

İşlem gören bekleme kuyrukları, özet istatistik bilgilerini içerir ve rapor almanıza gerek kalmadan WallBoard ekranında durumları analiz edebilirsiniz. Yapılan görüşmeleri isterseniz arşivden isterseniz görüşme yapılırken canlı olarak dinleyebilirsiniz. MP3 formatında tutulan ses dosyalarını bilgisayarınıza indirebilirsiniz.



Operasyonel özellikler

Profesyonel bir çağrı merkezinde bulunması gereken tüm uygulamalar Hosted sistemimiz içinde hizmet vermektedir. Sistem yöneticisiWEB tabanlı arayüzü kullanarak bu özellikleri yönetir.

  • Görüşme Ses kayıt, MP3 formatında indirilebilir.
  • Çoklu kuyruk desteği.
  • Birden fazla firmaya hizmet verebilme. Senaryo tanımalayabilme.
  • Kayıp çağrı yönetimi / otomatik geri arama.
  • Agent login / logout / mola işlemleri ve raporlaması.
  • Gün / saat bazında değişik anonslarla karşılama.
  • Mouse ile sürükle bırak çağrı akış tasarım ekranı.
  • Yönetici / Süpervisor / Takım liderine özel yetkilendirilmiş wallboard.
  • Yönetici tarafından uzaktan login / logout / mola işlemleri.
  • Arayan kişiye ait numarayı tanıma, öncelik tanıma, özel işlem menülerine transfer / VIP List.
  • Kara Liste / Numara engelleme.
  • Agent ekranında arayan kişiye ait bilgilerin gösterilmesi / PopUP.
  • 3 Kişilik konferans oluşturma.
  • Gerçek zamanlı görüşme dinleme.
  • Sufle / Agent'e yardım. (Yöneticiyi müşteri duymaz)
  • Operatörler arası çağrı transferi
  • Agent Görüşme Kalitesi ölçüm formu ve raporlandırması.


Hemen başlayın !

(850) 201 0000 numaralı telefonumuzu arayarak hemen arama yapmaya başlayabilirsiniz.